THROWBACK THURSDAY CASUAL


It's Throwback Thursday once again. I think this look is 3 years old now. I'm wearing flared pants btw. I probably don't have to tell you that they are hot right now. Yes all fashion trends eventually come back. Maybe I still have that pair somewhere but I don't think so. They were too long for me although they are asos petite. I could only wear them with (very) high heels and I usually wear flats. I admire women that run around in high heels all the time but what's the use of that. Feet that hurt haha. I just wear heels on special occasions or when I take pics for the blog.


I have also given away the bag. Why have I done that ;-) cos I didn't have enough place to store it. The zippers of the bag weren't that great as well but I loved the color.


I think my hair has the same length now but I have a hair dresser appointment next week. I'm sure he's going to chop a lot of hair off :D I will miss ya long hair ;-)


Maybe you can see my favorite necklace. It's from India. A beautiful heart locket that was a gift. I should take a new pic of it. So you can have a better look at it. No I'm not trying to sell you anything guys. I couldn't care less. This blog is just for my personal fun (and I hope yours too).


I know this might be sound strange to some people but this blog isn't about business, traffic, money, free stuff...... what ever. I don't care. So stop bothering me with you shitty redesign, website design, seo.... business offers blah blah blah. Beep off. I had to put an email on my blog cos it's German law.


I don't want you folks to contact me at all. This is just for fun and I'm not trying to be the next big seller! Got that!!!
It's pretty difficult to make money through blogging anyway. I'm blogging for almost 4 years now and I know what I'm talking about.  Let me tell you the blogging world isn't fair. Okay I will probably tell you the next time about it. Enjoy your Thursday babes. Sadly the weather isn't as good as it was anymore.
You can always go and visit my other blog glamDevils or don't I really couldn't care less. I almost forget to tell these beeps that I love my website design like crazy!!!!!

Mira Devils

42 comments:

  1. Love the post, thank you for your thoughtful words!

    MyLyfeMyStory

    ReplyDelete
  2. Simple, but classy!! Lovely bag! :)

    http://missymayification.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. Hola guapa..te acabo de conocer¿quieres que nos sigamos por GFC? me encantaría,te espero en:http://sonymingoss.blogspot.com.es/
    Besos!

    ReplyDelete
  4. i love your flare pants.
    love from India.
    xoxo Eva | www.becausepassion.com

    ReplyDelete
  5. Oooh my lovely darling Mira how I miss you and your blogs. Wowwwa this looked was three years ago? it's still in trend:). You haven't changed since three years to now:). I feels the same when I give away my stuffs and after that the stuffs were gave away come around again haha. Love the bag but too bad the zipper wasn't work that good:). Speaking of the heels I, now also wear them on blog and night out or some special occasion like you said. Rebember? I told you when I first got a job I was wearing only 3" and that hurts my feet like hell haha. I'm a flats fan since the twins born (dawn heels are only pretty haha). Hahaha, what you've said here about those stinker's blog issues are and that what I've planed to post at all time but no time for it. Haha you've read my minded; don't you hate that? I started my blog was probably about the same with you guys if is not but closed enough. The bloglovin was just all about those girls who had the team and money to promotes, on the other hand for us, we all about passionate! Thanks for they out voice though, the people who are just started blogging are needed to read your post:).

    Love and miss you so much. Your Xmas gift is packed :).

    See you soon sweety.
    Tanya
    http://attraction2fashion.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi my lovely darling Tanya, I miss you & your blog too. I wish you would post more but I know you're busy. Omg I don't know how you manage to post at all. Job, kids, life & blog that's a lot :) Haha yes heels are only for special occasions. I have no idea how I could walk around in them the whole day in the past :D I think we started around the same time (same year) and yes it's all about the money. These girls buy their followers (all of them). It's easy to check that out. Go on Bloglovin and see who follows them. Thousands of fake accounts! For us it's our passion and for them money & business. It's sad how these fakers ruin everything. I try to open their eyes so that they know how the blogging world works :D Love you tons and miss you too. Hugs and kissses <3

      Delete
    2. I need your address too :D So I can send you something too :D

      Delete
  6. Love pants! the look is casual but chic.
    Have a nice day ;)

    www.mejorvensolo.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Hola de nuevo..ya te sigo por GFC 15 te espero de vuelta en el mio!!
    Besos!!

    ReplyDelete
  8. Great Throwback style. haha, ja ich mag es nicht, wenn Spam-E-Mails in meinem Posteingang ankommen. Ich liebe diesen Look. Have a great weekend. Madison xx
    Holiday Style

    ReplyDelete
  9. Beautiful style. I really love your bag. Have a lovely weekend :)

    ReplyDelete
  10. I'm loving the bag babe, can't believe you gave it up.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Great outfit♥

    https://ilanna07.wordpress.com/2015/11/20/my-fall-essentials/

    ReplyDelete
  12. Pretty outfit!
    Have a nice evening!
    Photographer Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    ReplyDelete
  13. Great outfit. I love that bag.=)

    ReplyDelete
  14. Love your post, great content!

    Only 4 MORE MONDAYS till CHRISTMAS!!

    MyLyfeMyStory

    ReplyDelete
  15. Hi my lovely darling Mira. Those girls outfit who run the lead is just business:). We can see those looks on any sites of online' clothes store. I find them bored after a year of blogging I stopped visit blolovin but visit the bloggers who is inspired instead. Wow really they did buy followers huh:) again all about business on the other hand; good for them, it seemed like they're gets only a bit of piece then. Those smart editors out there love those who hungry for the frame and famous who buy to be the top. I'm so happy what we are at:). We do what what want:). I still getting those annoyed free and $10.00 per post as often as they could get us say "yes" I bet you do too it even more because you guys are hahha post more than I do. I know:). We both didn't post as often as a lot out there do. I'll probably sending my add at Twitter? Soon? Haha. Have you guys get snow? We've got snow this week about 6" brrrrr:).

    Talk again soon sweetheart. Always miss you. Love love kiss kisses.
    Gotta go to bed:). Working early tomorrow:). Hugssss!
    Tanya
    http://attraction2fashion.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi my lovely darling Tanya. Yes for them it's just business and I have to admit that I'm already bored with them too. At the beginning I was wondering how they got sooooo many followers but now I know the truth. They have bought them and they are all fake ones too. The brands don't care as long as you have many of them. I'm happy too. We don't need that cos we do what we want :D Hahahahaah yes I get those too. Most of the time they are willing to pay $20 hahaha. The free ones are the best. Here we have the "perfect" post prepared for you!! Hahaha sure thanks beep off! As if I would let them advertise on my blog for free. It's true we should post more but we also have a life haha. We do what we can. Yes it has snowed but on the weekend but thankfully it has stopped now. Omg sorry that it's so cold there but what can I see. It looks like winter has arrived. I always miss you too. Love ya, hugs and kisssses <3

      Delete
  16. Love the post and thank you for you comments

    MyLyfeMyStory

    ReplyDelete
  17. Wundervolles Outfit und so schöne Bilder. *__*
    Liebe Grüße...

    ReplyDelete
  18. Wünsche dir einen schönen Donnerstag. ^^

    ReplyDelete
  19. Hi my lovely darling Mira. I just wanted to swing by real quick before bed haha it's so dark in bed can't even see what I'm typing:). How's your day sweetheart? I'm running out of time; will be dropping by on Glamdevils tomorrow. It's a thanksgiving day in the U S but I have to work :(. Have a lovely day to you. Miss ya.
    Hugsandkiss
    Tanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi my lovely darling Tanya, haha you typed well in the dark. Everything is fine over here. Even the sun is shining :D I hope you had also a great day. Omg I can't believe you have to work on a holiday!! Aren't the shops closed? It's so unfair. I hope you still had a lovely Thanksgiving and hope the Black Friday isn't too busy for you. Love you, hugs and kissses <3

      Delete
  20. simple yet beautiful!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  21. Lovely look! The pants are great!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  22. Throwbacks are so cool, I recently put a throwback on Instagram of myself from 2009 and I looked totally different, my hair was long and brown and I had this baby face lol. The flared jeans are cool, I'm glad they're back in fashion. You're right though, what's the point of running around in heels all day and making your feet hurt? I keep getting emails asking if I want a redesign too! I'm like, I JUST redesigned it, go away. Hope you're having a good weekend, just ignore the annoying people ;)

    ♥.•*¨ Amanda Says ¨*•.♥

    ReplyDelete
  23. Omg my lovely darling Mira. I've been working lots. My boss love me too much and schedules me over hours haha. Now, I'm doing everything men's women's children's jewelry beauty hahaha :) I'm passing out. b work g too much. I hope everyone and everything been great for you guys ver there. I see you must been busy too! Love and miss you sweetheart Mira.
    Kissesssssss

    Tanya
    http://attraction2fashion.com

    ReplyDelete
  24. great outfit!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  25. loved you tan bag like crazy!
    http://www.makeupandbeautyblog.in/2015/11/ezebeecom-sell-buy-crafts-globally.html

    ReplyDelete
  26. looks classy !
    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  27. Beautiful style. I really love your bag. Lovely look! :)

    ReplyDelete
  28. Hey darling! Just checking up on you. Happy Holidays.
    http://fashionablyidu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Thank you for your comments. I read every single one.

Instagram