REMEMBER MY NAME

9/06/2015


I'm well aware that you can't remember everyone's name but I expect my ex boyfriend to do that when I have dated him for a year. Okay it's not the most common name and it might have been ages ago but who cares. A miss is as good as a mile!! I have always felt bad that I have treated him awfully and that I broke up with him but not anymore. I know better now. He got what he deserved. At least I was looking good that day. There are days I prefer a natural look and don't wear any makeup at all. Or you could say that these are the lazy days when I don't give a damn how shitty I look. It was the first time that I have tried the new RdeL XXL rose eyeshadow palette. I will probably review it on miasmode or glamDevils. I haven't made up my mind yet. I hope you like the eye makeup as much as I do.

Oh man ich kann ja gut verstehen, dass man sich nicht jeden X beliebigen Namen merken kann. Allerdings finde ich, das deine Exfreunde deinen richtigen Namen nicht vergessen sollten. Auch es kein Allerwelts-Name ist und wie gesagt knapp vorbei ist auch daneben. Ja ist schon eine Ewigkeit her, dass wir uns das letzte Mal gesehen haben. Ich hatte immer ein schlechtes Gewissen, weil ich dich so Scheiße behandelt habe und so richtig fies zu dir war. Habe auch nicht auf die schönste Weise mit dir Schluß gemacht. Es hat mir auch sehr Leid getan zumindest bis jetzt! Was war mit den ganzen Liebesschwüren? Bla bla und nochmals bla. Jetzt tut es mir fast Leid, dass ich das mit dir nicht eher beendet habe. Vielleicht habe ich mir nie viel aus dir gemacht, aber an deinen Scheiß Namen, kann ich mich sehr gut erinnern. Ja du hast mich wiedererkannt, im Gegensatz zu mir, aber ich sehe auch fast unverändert aus. Du allerdings hast dich leider zum negativen verändert. Dadbod, lange Haare die dir absolut nicht stehen und dann noch eine Bräune die jedes Grillhähnchen vor Neid erblassen lässt. Gott sei Dank sah ich an dem Tag gestylt aus. Ich habe auch Tage, an denen ungeschminkt und in Jogginghose das Haus verlasse. Was man vielleicht besser nicht tut. Wie man sieht, weiß man nie wen man so trifft. An dem Tag habe ich zum ersten Mal die neue Lidschatten Palette von RdeL XXL rose ausprobiert. Ich werde noch eine Review dazu posten. Ich weiß noch nicht ob auf dem Blog oder auf glamDevils. Schaun mer mal. Ich hoffe euch gefällt das Augen Makeup, denn so sah ich an dem Tag aus.

You Might Also Like

14 Kommentare

  1. he couldn't remember your name after dating you for a year? What a weird guy...proves that you were right to leave him. Sometimes us ladies really have to learn how to trust our insticts.

    http://modaodaradosti.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  2. love those eye makeup! and glad that you don't feel bad about breaking up with your ex, me im still not over it. anyway, have a lovely day!

    keep in touch! :)

    ReplyDelete
  3. wow, amazing!! your makeup is perfect
    kisses from Spain

    www.aprendiendoaquererme.com

    ReplyDelete
  4. Very pretty make-up!
    Have a great week!
    Natallia Jolliet
    http://www.alexphotographygeneva.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. I'm actually terrible with names and faces. What is worse is I have bad eyes too so if someone is walking in the opposite direction I can't see them until they're really close LOL! By then the damage is done and I look like a b*** for ignoring them or giving evil eyes with my squinting. I think your ex remembers you very well Mira, who could forget you. I think it's hurt pride and he was trying to be "cooler" and "better" than you by "forgetting" you.

    Sxx
    www.daringcoco.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaaa no it wasn't his hurt pride. He approached me but with a wrong (similar) name. I would have never recognized him :) Well he's not the brightest bulb in the box hahaaa. He was sooooo glad that he saw me again :D

      xx

      Delete
  6. Make maravilhosa amei
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=EgeQXJjUpSQ
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  7. You've got a wonderful name, you're lucky to loose this guy...
    Lovely makeup indeed, really :)))
    Ich wuensche Dir einen wunderbaren Tag! (is it right???)

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes it's alright :D Stimmt ganz genau. Ich wuensche dir auch einen wunderschönen Tag!

      xx

      Delete
  8. Amazing! You look great:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/09/best-dressed-vmas-2015.html

    ReplyDelete
  9. Oh Gott Exfreunde, hör mir bloß auf... Scheiß drauf, er ist ja nicht umsonst EX! ;) Mir gibt das auch imemr richtig Genugtuung wenn ich einem Ex über den Weg laufe und verdammt gut aussehe. Bestes Gefühl! :)

    Bad Taste Toast - A German/Australian Style Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja ich war auch froh, sonst hätte ich ich ewig darüber aufgeregt :) Ja ich hab schon immer auf ihn "geschissen" :D Er ist halt auch ein Dummbatz ;-)

      Delete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images