P2 PRETTY 60'S ONE AND ONLY NAIL POLISH LIMTED EDITION REVIEW

9/15/2015


I'm invited to the Fashion Event (probably the only one we have in Stuttgart) and I feel like crap and I look like that too. It's so typical. When you want to look your best you achieve the opposite. I have a very bad cold and I'm coughing all the time. Pimples on my face and nothing to wear. I found the perfect dress in a store but sadly they didn't have my size. I tried on a smaller size and I almost couldn't undress it. That would have been very embarrassing. Well at least I have a huge selection of nail polish. I found this cute limited edition in a German drugstore and I'm totally in love with the shade. Have you seen The Thomas Crown Affair? The movie with the one and only Steve McQueen and Faye Dunaway? Ever since I saw her nail polish I was trying to find it but never had the luck. This one is pretty close. What do you think?

Da bin ich schon mal eingeladen zu dem Fashion Event in Stuttgart und was passiert! Ich habe eine fette Erkältung, sehe furchtbar aus (ja noch schlimmer als sonst), Pickel im Gesicht... Wird ja witzig wenn ich Germany's Next Topmodels ins Geschicht huste. Zum anziehen hab ich auch nichts. Ich hatte schon das perfekte Kleid gefunden, aber in meiner Größe war es natürlich schon ausverkauft. Also hab ich einfach eine Nummer kleiner anprobiert. Schlimmer Fehler, fast wäre ich aus den Kleid nicht wieder rausgekommen. Ich war schon nahe dran die Verkäuferin zu rufen. Peinlicher geht es kaum. Wengistens habe ich eine riesen Auswahl an Nagellacken.


Dieser hier ist von p2 aus der limitierten Pretty 60's Edition. The one & only nude nail polish. 010 shades of creme. Ich kann euch sagen der perfekte nude Ton ist gar nicht so einfach zu finden. Habt ihr den Film Thomas Crown ist nicht zu fassen mit Steve McQueen und Faye Dunaway gesehen. Sie trägt so einen ähnlichen nude Nagellack in dem Film. Als ich diesen das erste Mal gesehn hatte, wollte ich diesen Nagelllack unbedingt haben. Meine Suche hat nun endlich ein Ende, allerdings ist dieser ja leider limitiert. Tja Pech, aber für den Moment ist er mein.


Der Nagellack deckt gut mit zwei Schichten und wird nicht streifig, wie so oft mit nude Tönen. Mit der breiten Bürste lässt er sich leicht auftragen. Der Nagellack ist nicht dünnflüssig, sondern eher dicker von der Konsitenz. Das mag man oder nicht. Ich muss gestehen ich bevorzuge dünnflüssig. Doch die Farbe macht es wieder wett. Er scheint auch gut zu halten, allerdings habe ich ihn auch erst einen Tag drauf. Noch keine Abnutzungspuren und ich muss meine Hände ständig waschen. Also ich kann ihn euch nur weiterempfehlen. Ich finde die gesamte LE sehr gelungen. Vielleicht kaufe ich mir noch was.

You Might Also Like

11 Kommentare

  1. Congratulations on your new blog !!! Love the color, excellent review !!!
    Have a lovely day :-)


    http://anatkoren.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. love the nail polish! the color is beautifull, is in my wisslist!
    unfortunately there are days when everything goes wrong! but it turns out to spend!

    great post :)
    http://adventu-re.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. So beautiful!
    Have a great week!
    Natallia Jolliet
    http://www.alexphotographygeneva.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. absolutely love this shade
    I posted a new post, I'd love to know your opinion
    would you like to pass from my blog?
    fashion blogger
    kiss

    ReplyDelete
  5. Cute nail polish. I hope you'll feel better soon.

    ReplyDelete
  6. Amazing post!

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  7. It looks nice on your nails
    I love it

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    ReplyDelete
  8. Great review dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/09/classic-mickey-with-shein.html

    ReplyDelete
  9. I love nude nail polishes! They look so chic!
    Dora
    www.BangsBang.com

    ReplyDelete

Thank you for your comments. I read every single one.

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images